Veelgestelde vragen over bedrukking en levertijd.

Hulp nodig met het afmaken van uw bestelling, of heeft u gewoon een vraag? We helpen u graag verder. Hieronder staan veelgestelde vragen en antwoorden. Voor dringende vragen kunt u uiteraard bellen of mailen.

Bestelling

Kan ik een afwijkend aantal stuks bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt een gewenste aantal invullen tijdens de bestelling zolang deze voldoet aan het minimum order aantal.

Kan ik voor het plaatsen van een bestelling een drukproef krijgen en ben ik dan verplicht de bestelling af te nemen?

Het is mogelijk om vooraf een vrijblijvende digitale drukproef te ontvangen. Dit kun je voor ieder artikel aanvragen via de productpagina.

Is het mogelijk dit artikel in meerdere kleuren te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per kleur kiezen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 1 op de productpagina kies je voor 'Kies meerdere kleuren'.

Is het mogelijk om verschillende maten textiel te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de aantallen per maat invullen tijdens het bestelproces. Tijdens stap 3 'Selecteer aantal' vul je het gewenste aantal per maat in.

Kan ik mijn bestelling ontvangen voor een bepaalde datum?

Je kunt de gewenste afleverdatum noteren in het opmerkingenveld aan het eind van het bestelproces. Wij nemen dan contact met je op. Je kunt ons ook direct bellen via 085-200 66 70.

Ik heb mijn bestelling al doorgegeven, kan ik nog wijzigingen doorgeven?

Ja, dat is mogelijk, maar is wel afhankelijk van de fase waarin uw bestelling zich bevindt. Je kunt dan het beste z.s.m. contact met ons opnemen via 085-200 66 70. Je kunt ook een e-mail sturen naar order@kranengeschenken.nl met daarin alle informatie van je bestelling en de gewenste wijzigingen.

Hoe weet ik of mijn order goed geplaatst is?

Na een online bestelling kom je op een bevestigingspagina. Ook ontvang je een bevestiging per e-mail. Uiteraard kun je altijd even bellen naar 085-200 66 70 of mail naar order@kranengeschenken.nl. Ook kun je direct contact opnemen met jouw relatiemanager.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt dan het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen via 085-200 66 70. Je kunt ook een e-mail sturen naar order@kranengeschenken.nl met daarin alle informatie van uw bestelling die je wenst te annuleren. Ook kun je direct contact opnemen met jouw relatiemanager.



Bedrukking

Is mijn logo van voldoende kwaliteit om te drukken?

Je ontvangt van ons nagenoeg altijd eerst een digitale drukproef per e-mail. Voldoet je logo niet aan de richtlijnen voor aanleveren? Geen probleem. Wij nemen dan contact op.

Uit welke lettertypen kan ik kiezen om mijn tekst te laten bedrukken?

Teksten kunnen in hoofd- en kleine letters bedrukt worden. Je hebt de keuze uit de volgende standaard lettertypes: Arial, Arial Black, Comic Sans MS, Courier New, Georgia, Impact, Lucida Console, Lucida Sans unicode, Palatino Linotype, Tahoma, Times New Roman, Trebuchet MS, Verdana, MS Sans Serif, MS Serif. Het is mogelijk om jullie eigen lettertype te gebruiken. Je kunt dit aangeven tijdens het bestelproces in het opmerkingenveld.

Let op! Voor bepaalde artikelen is het soms niet mogelijk een bepaald lettertype te kiezen omdat het resultaat van de bedrukking in combinatie met de kleur van uw keuze geen goed resultaat geeft. Wij zullen je in een dergelijke situatie altijd een ander lettertype adviseren.

Is mijn te bedrukken tekst niet te lang?

Na je bestelling zal de bedrukking worden voorbereidt en o.a. de bedrukkingstekst wordt gecontroleerd. Je ontvangt van ons altijd eerst een digitale drukproef per e-mail.

Welke opdrukmogelijkheden zijn er?

Per artikel zie je op de productpagina wat de bedrukkingsmogelijkheden zijn. Soms is er meer mogelijk dan wij online aanbieden. Neem daarom gerust contact met ons op als uw wens er niet tussen staat.

Wat zijn instelkosten?

Dit zijn kosten voor het zetwerk, het maken van de drukplaten en het instellen van de drukmachines. De instelkosten variëren per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.

Als ik meerdere drukkleuren wil, betaal ik dan extra instelkosten?

De instelkosten worden berekend per besteld artikel, per drukkleur/tekst en per positie, tenzij anders vermeld.



Bezorging

Kun je mij vertellen wat de levertijd is?

De levertijd verschilt per artikel, dit wordt bij ieder artikel aangegeven. In de meeste gevallen worden jouw artikelen binnen 8 werkdagen geleverd, na akkoord van de drukproef en mits voorradig. De planningsdatum van de levering staat op de orderbevestiging. Planningsdata zijn onder voorbehoud. Kortere levertijden zijn in overleg mogelijk.

Onbedrukte artikelen ontvang je in 3 werkdagen, mits voorradig. Jouw artikelen worden tussen 8.00 uur en 18.00 uur bezorgd (een tijdstip of dagdeel kunnen wij helaas niet aangeven). Indien jouw artikelen met spoed worden geleverd, ontvangt u uw bestelling vóór 11.00 uur. Voor spoedbestelling geldt een meerprijs.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt door Packs bezorgd, tenzij er een andere afspraak gemaakt is.

Is het mogelijk om een bezorgtijd af te spreken?

Wij kunnen geen bezorgtijd afspreken, wel een bezorgdatum. Met uitzondering van een expresse-zending met Packs waar extra kosten voor in rekening gebracht worden.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?

Neem contact met ons op via 085-200 66 70 of mail naar order@kranengeschenken.nl. Ook kun je direct contact opnemen met jouw relatiemanager.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Bezorging in het buitenland (binnen Europa) is mogelijk. Hierbij geldt een meerprijs.

Bij wie kan ik terecht als ik niet tevreden ben over de bezorging?

Neem contact met ons op via 085-200 66 70 of mail naar order@kranengeschenken.nl. Ook kun je direct contact opnemen met jouw relatiemanager.



Betaling

Op welke manieren kan ik betalen bij Kranen?

Op het moment dat je een artikel gevonden hebt die je wilt aanschafffen, kun je deze via de webshop gaan bestellen. Het is bij ons niet mogelijk om direct af te rekenen. Wanneer je verdergaat naar de winkelwagen is de enige betaalmethode 'Op rekening overmaken'. Na de bestelling nemen we persoonlijk contact op en bespreken we je wensen en zetten we de opdracht in gang. Hierna ontvang je een factuur die je binnen de betalingstermijn van 14 dagen kunt betalen.

Wanneer dien ik mijn bestelling te betalen?

Je betaalt de bestelling achteraf. Nadat de artikelen besteld zijn ontvang je van ons de factuur. Deze factuur dien je te voldoen binnen de betalingstermijn van 14 dagen.

Wat zijn de bankgegevens?

IBAN NL23 RABO 0159 7410 84 • BIC code: RABONL2U

 

Neem contact met ons op

Bewijs dat u geen robot bent
Error 404
  • Usp 1
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Persoonlijk zakendoen
      • met één vast contactpersoon
  • Usp 2
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Ruim 3.500 producten
      • voor een uniek geschenk
  • Usp 3
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Persoonlijk advies op maat
      • voor elk budget
  • Usp 4
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Vele mogelijkheden
      • in het personaliseren van geschenken